onsdag 3 februari 2010

Som en Tiger

Idag är jag på ett strålande humör. Jag känner mig stark, självsäker och framgångsrik. Inte alla dagar där alla känslor står givakt och jublar pga just inget speciellt. Det är bara en sådan dag idag helt enkelt. Härlig känsla!

Imorse åkte jag till gymmet. Morgontimmen mellan åtta och nio är absolut bäst. De morgontidiga är färdiga och ska åka till jobbet och pensionärerna kommer först klockan nio. Man är nästa själv, ingen som stör och ingen som står ivägen. Rygg och Axlar fick sig en välbehövlig omgång. Baksida axel har ökat i styrka otroligt mycket de senaste veckorna. Jag hoppas att det även kommer synas visuellt framöver.

Ikväll bränner jag ett Spinning-pass med full energi. Jiiiiihaaaa...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar /Linda